Primăria municipiului Edineț anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante în cadrul serviciului de implementare a proiectelor al Primăriei municipiului Edineț, creat în baza deciziei nr. 8/2 din 11 noiembrie 2022.
Funcții vacante:
- Șef serviciu – 1 unitate
- Specialist pe atragere investiții – 1 unitate
Cerințe față de candidat:
- cunoașterea legislației Republicii Moldova;
- cunoașterea limbii de stat;
- experiență în domeniu în scrierea și implementarea proiectelor – cel puțin 1 an;
- cunoașterea limbii engleze prezintă un avantaj;
- abilități de lucru în echipă;
- cunoașterea programelor Microsoft Office.
Pentru participare la concurs se depune dosarul de participare care va conține următoarele documente:
- CV actualizat;
- scrisoare de intenție;
- originalul și copia buletinului de identitate;
- originalul și copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare.
Dosarul de participare la concurs se depune începînd cu 02 februarie 2024 pînă la 04 martie 2024 termen de până la 4 ianuarie 2023 inclusiv, la Primăria municipiului Edineț (biroul 6,mun. Edineț, str. Octavian Cerempei, 30) sau pe adresa de mail: primaria.edinet.contact@gmail.com
Telefon de contact: 0 (246) 2 29 30 / 0687 46 220 / 0690 89 586
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI:
1. Hotărârea de Guvern 916 din 16.12.2020 cu privire la aprobarea Programului național de dezvoltare a orașelor- poli de creștere în Republica Moldova pentru anii 2021- 2027 – Program național;
2. Planul Operațional Local pentru mun. Edineț (2021-2027);
3. Strategia de dezvoltare socio-economică a mun.Edineț pentru perioada 2021-2025;
4. Program de revitalizare pentru municipiul Edineț;
5. Codul muncii al Republicii Moldova;
6. Programele Microsoft Office.