Primăria oraşului Edineţ anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de vice contabil în cadrul Primăriei or. Edineţ.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare în economie şi contabilitate
- Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova
- Cunoaşterea calculatorului la un nivel foarte înalt 1C (Excel, Word)
- Cunoaşterea operării cu conturile contabile
- Experienţă în domeniu – 3 ani
- Posedarea obligatorie a limbilor de stat şi rusă
- Flexibilitate în comunicare
- Abilităţi de lucru în echipă
- Posedarea unei limbi străine se socoate un avantaj
Pentru participare la concurs se depune dosarul de participare care va conţine următoarele documente:
- Formularul de participare (specificat în anexa Hotărîrii Guvernului RM nr.201 din 11.03.2009);
- Originalul şi copia buletinului de identitate;
- Originalul şi copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi / sau de specializare;
- Originalul şi copia carnetului de muncă;
- Originalul cazierului judiciar sau declaraţia pe propria răspundere.
Dosarul de participare la concurs se depune în termen de pînă la 9 septembrie 2016 inclusiv, la primăria or.Edineţ (biroul 3, or.Edineţ, str. O.Cirimpei, 30)
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI pentru ocuparea funcţiei publice vacante de vice contabil în cadrul Primăriei
- Legea 525 din 16.05.2006
- Legea 436 din 28.12.2006
- Legea 381 din 13.04.2006
- Hotărîrea Guvernului 180 din 11.03.2013
- Legea 48 din 22.03.2012
- Legea 355 din 12.2005
- Titlul VII a codului fiscal
- Legea 397 XV din 16.10.2003
- Ordinul 2009 din 24.12.2015
- Legea 181 din 25.07.2014
- Ordinul 208 şi 209 a Ministerului de Finanţe din 24.12.2015