Marţi, 9 septembrie 2014. În incinta primăriei oraşului Edineţ a avut loc un seminar cu genericul „Sistemul de Gestionare a Patrimoniului Public”, la care au participat primarul oraşului Edineţ – d. Constantin Cojocari, viceprimarul – d. Rodelia Vasilcov, specialiştii în domeniu ai Primăriei oraşului Edineţ şi directorii Întreprinderilor Municipale.
Subiectele incluse în ordinea de zi pe marginea cărora s-a discutat:
1. Componentele Sistemului de Gestionare a Patrimoniului Public.
2. Cadrul legal privind Gestionare a Patrimoniului Public.
3. Funcţiile de bază Gestionării a Patrimoniului Public.
4. Procesul de Gestionare a Patrimoniului Public.
5. Structura Registrului Patrimoniului Public.
6. Inventarierea şi înregistrarea Patrimoniului Public.
7. Gradul de importanţă a Patrimoniului Public.
8. Sistemul de calificare a Stării Activelor.
9. Matricea de evaluare finală a proprietăţii.
10. Calcularea costurilor Patrimoniului Public.
11. Tipurile de Strategii de Întreţinere a Patrimoniului Public.
12. Beneficii strategice privind Gestionarea Patrimoniului Public.
13. Procesul bugetar în Gestionarea Patrimoniului Public.
14. Evaluarea activelor Patrimoniului Public.
15. Componentele Gestionării Patrimoniului Public.
În concluzie a fost elaborat un plan de lucru privind elaborarea Registrului Patrimoniului Public, planurilor anuale şi strategiilor de Gestionare a Patrimoniului Public.
Această activitate a fost organizată în cadrul procesului de planificare strategică de dezvoltare durabilă integrată a oraşului Edineţ în cadrul Proiectului de Susţinere a Autorităţilor Locale din Moldova, finanţat de USAID.