Primaria municipiului Edineț este în căutarea echipei de implementare a proiectului
,, Edinet-Pol de creștere economică în Regiunea de Nord a Moldovei,,
- Poziția: MANAGER DE PROIECT
Tipul contractului: contract individual de muncă (pe durată determinată cu posibilitate de prelungire)
Nivelul postului : de conducere
Scopul poziției: asigurarea bunei organizări a activităților de implementare a proiectului în conformitate cu termenele stricte și limitele bugetului .
Competențe și calificări necesare:
– Studii superioare în economie, științe ale comunicării sau alte domenii conexe;
– Experiența de lucru într-o poziție similară prezintă un avantaj;
– Experiență în planificare, monitorizare și evaluarea proiectelor
– Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea unor limbi de circulație internațională (în special engleza) va constitui un avantaj;
– Abilități de lucru cu echipamentele de birou (calculator, xerox etc.);
– Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
– Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
– Abilități de a lucra independent și în echipă;
– Responsabilitate și punctualitate;
– Persoană deschisă pentru experiențe noi;
– Implicare și entuziasm;
– Auto-disciplină, inclusiv capacitatea de a elabora și de a executa planuri și identificarea priorităților.
Oferim:
– Perspectiva dezvoltării profesionale, acumularea experienței de lucru într-un mediu internațional;
– Lucru într-o echipă creativă și dinamică într-o instituție în creștere;
– Remunerarea adecvată competențelor și rezultatelor obținute.
Procedura de aplicare: persoanele interesate vor transmite la sediul Primăriei Edineț, str.Octavian Cirimpei 30 sau e-mail primaria.edinet.contact@gmail.com, cu mențiunea „Manager de proiect”, următoarele documente:
– CV-ul actualizat;
– O scrisoare de motivare (1 pagină) în care se va descrie experiența relevantă, precum și motivația persoanei de a ocupa postul în cauză.
Termenul limită de depunere a dosarelor de angajare: 04 ianuarie 2018, ora locală 09:00.
- Poziția: EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE
Tipul contractului: contract individual de muncă (pe durată determinată cu posibilitate de prelungire)
Nivelul postului : executiv
Scopul poziției: de a oferi sprijin în achizițiile din proiect, evaluarea performantelor produselor și negocierea contractelor.
Competențe și calificări necesare:
– Studii superioare în drept, economie, sau alte domenii conexe;
– Experiența de lucru într-o poziție similară prezintă un avantaj;
– Experiență în organizarea procedurilor de achiziții, sau in drept cel puțin 2 ani
– Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea unor limbi de circulație internațională (în special engleza) va constitui un avantaj;
– Abilități de lucru cu echipamentele de birou (calculator, xerox etc.);
– Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
– cunoștințe avansate în normele naționale privind achizițiile publice și în regulile PRAG
– Abilități de a lucra independent și în echipă;
– Responsabilitate și punctualitate;
Procedura de aplicare: persoanele interesate vor transmite la sediul Primăriei Edineț, str.Octavian Cirimpei 30 sau e-mail primaria.edinet.contact@gmail.com, cu mențiunea „ Expert achiziții publice”, următoarele documente:
– CV-ul actualizat;
– O scrisoare de motivare (1 pagină) în care se va descrie experiența relevantă, precum și motivația persoanei de a ocupa postul în cauză.
Termenul limită de depunere a dosarelor de angajare: 04 ianuarie 2018, ora locală 09:00.
- 3. Poziția COORDONATOR FINANCIAR
Nivelul postului : executiv
Scopul poziției: Pentru a se asigura că responsabilitățile financiare ale echipei sunt îndeplinite și pentru a asista membrii echipei în probleme financiare
Competențe și calificări necesare:
– Studii superioare în economie, contabilitate sau alte domenii conexe;
– Experiență de lucru în contabilitate 3 ani
– Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea unor limbi de circulație internațională (în special engleza) va constitui un avantaj;
– Abilități de lucru cu echipamentele de birou (calculator, xerox etc.);
– Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
– Abilități de a lucra independent și în echipă;
– Responsabilitate și punctualitate;
Procedura de aplicare: persoanele interesate vor transmite la sediul Primăriei Edineț, str.Octavian Cirimpei 30 sau e-mail primaria.edinet.contact@gmail.com, cu mențiunea „Coordonator financiar”, următoarele documente:
– CV-ul actualizat;
– O scrisoare de motivare (1 pagină) în care se va descrie experiența relevantă, precum și motivația persoanei de a ocupa postul în cauză.
Termenul limită de depunere a dosarelor de angajare: 04 ianuarie 2018, ora locală 09:00.