Primăria Orașului Edineț anunță concurs

Primăria oraşului Edineţ anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist-pricipal 1,0-unități (achiziții publice) în cadrul Primăriei mun.Edineţ pentru o perioadă determinată pînă la 10.11.2027.

Cerinţe faţă de candidat:

• studii superioare în domeniul economiei,contabilitate, juridice, etc..

• cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova;

•posedarea obligatorie a limbilor de stat(engleză şi rusă aleatoriu va fi considerată un avantaj).

• flexibilitate în comunicare,- abilităţi de lucru în echipă;

• cunoaşterea programelor Microsoft Office.

•punctualitate şi responsabilitate;

•experienţă în domeniul minim 3 ani;

•nu a atins vîrsta de pensionare;

Pentru participare la concurs se depune dosarul de participare care va conţine următoarele documente:

– formularul de participare (specificat în anexa Hotărîrii Guvernului RM nr. 201 din 11.03.2009);

– original şi copia buletinului de identitate;

– originalul şi copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;

– originalul şi copia carnetului de muncă;

– originalul cazierului judiciar sau declaraţia pe propria răspundere.

-CV

Dosarul de participare la concurs se depune în termen de începînd cu 15 ianuarie 2025 pînă la 13 februarie 2025 inclusiv, la Primăria mun.Edineţ (biroul 6, or. Edineţ, str. Octavian Cerempei, 30).

Telefon de contact: 069089565.

BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI

pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante – de specialist-principal (achiziții –publice) primăria municipiului Edineţ

1. Constituţia Republicii Moldova, adoptată la 29.07.1994.

2. Legea privind administraţia publică locală (nr. 436-XVI din 28.12.2006).

3. Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (nr. 158-XVI din 04.07.2008).

4. Legea cu privire la achizițiile publice nr.131 din 03.07.2015.

5.Legea cu privire la ajutorul de stat nr.139 din 15.06.2012

6.Programele Microsoft Office.