Cerinţe faţă de candidat:
– studii superioare juridice,administrația publică;
– cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova;
– posedarea obligatorie a limbei de stat(scris,citit,comunicare;).
– flexibilitate în comunicare,
– abilităţi de lucru în echipă;
– cunoaşterea programelor Microsoft Office.
– punctualitate şi responsabilitate;
– experienţă în domeniu;
-nu a atins vîrsta de pensionare;
Pentru participare la concurs se depune dosarul de participare care va conţine următoarele documente:
– formularul de participare (specificat în anexa Hotărîrii Guvernului RM nr. 201 din 11.03.2009);
– copia buletinului de identitate;
– copiile diplomelor de studii superioare, masterat, sau docutorat şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
– documentele ce atestă experiența profesională;
-certificatul medical
– cazierului judiciar.
-CV;
Dosarul de participare la concurs se depune în termen de începînd cu 10 iunie 2025 pînă la 24 iunie 2025 inclusiv, la Primăria mun.Edineţ (biroul 6, or. Edineţ, str. Octavian Cerempei, 30).
Telefon de contact: 069089565.
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI
pentru ocuparea funcţiei publice vacante – de specialist-principal 1,0-unități (relații cu publicul) Primăria municipiului Edineţ
1. Constituţia Republicii Moldova, adoptată la 29.07.1994.
2. Legea privind administraţia publică locală (nr. 436-XVI din 28.12.2006).
3. Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public (nr. 158-XVI din 04.07.2008).
4. Codul Muncii;
5.Codul administrativ;
6.Programele Microsoft Office.