DISPOZIŢIE nr. 73
din 30 martie 2016 oraşul Edineţ
“Cu privire la convocarea şedinţei
ordinare a Consiliului orăşenesc Edineţ”
În conformitate cu art. 16 a Legii Republicii Moldova nr. 436-XVI din 28.12. 2006 privind administraţia publică locală,
D I S P U N :
A convoca şedinţa ordinară nr. 7 a Consiliului orăşenesc Edineţ pentru data de 07 aprilie 2016, ora 14-00, în sala de şedinţe a Primăriei oraşului Edineţ cu următoarea ordine de zi :
Cu privire la numirea unui consilier pentru semnarea deciziilor în cazul imposibilităţii preşedintelui şedinţei de a semna deciziile. (Preşedintele şedinţei)
1. Cu privire la reparaţia reţelelor inginereşti în blocurile locative cu mai multe nivele.
(Raportor- Vitalie Sorocan)
2. Cu privire la aprobarea plăţii pentru reconectarea la sistemul de alimentare cu apă şi canalizare.
(Raportor- Vitalie Sorocan)
3. Cu privire la aprobarea taxelor pentru reconectare în cazul deconectării pentru conectare ilicită.
(Raportor- Vitalie Sorocan)
4. Cu privire la aprobarea plăţii pentru revărsarea apelor uzate pentru prestatorii de servicii de transportare a apelor menajere în sistemul de canalizare..
(Raportor- Vitalie Sorocan)
5. Cu privire la statele de personal ale ÎM „Apă-Canal” Edineţ.
(Raportor – Vitalie Sorocan)
6. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din soldul bugetar disponibil pe cont la 01.01.2016.
(Raportor- Ala Nistor)
7. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din fondul de rezervă al primăriei or. Edineţ pe anul 2016.
(Raportor- Ala Nistor)
8. Cu privire la alocarea ajutoarelor materiale din alocaţiile planificate în bugetul anului 2016.
(Raportor – Ala Nistor)
9. Cu privire la aprobarea regulamentului privind modul de încasare a taxei pentru salubrizare.
(Raportor – Ala Nistor)
10. Cu privire la regulamentului privind modul de încasare a plăţilor pentru eliberarea adeverinţelor.
(Raportor – Lilia Strîmbanu)
11. Cu privire la rectificarea bugetului pe anul 2016.
(Raportor – Ala Nistor)
12. Cu privire la elaborarea planurilor cadastrale.
(Raportor – Vadim Caraulan)
13. Cu privire la desfăşurarea licitaţiei publice.
(Raportor – Vadim Caraulan)
14. Cu privire la eliberarea titlurilor.
(Raportor – Vadim Caraulan)
15. Cu privire la examinarea cererilor persoanelor fizice şi juridice, inclusiv cele prealabile.
(Raportor – A. Nistor, V. Istratii, V. Caraulan, D. Gladiniuc, T. Sîngereanu)
16. Cu privire la aprobarea regulamentului de menţinere a curăţeniei în teritoriul Primăriei oraşului Edineţ.
(Raportor – Vasile Istratii)
17. Cu privire la modificarea regulamentului de activitate a ÎM „Piaţa orăşenească”.
(Raportor – Vasile Istratii)
18. Cu privire inventarierea sectoarelor de teren din intravilanul or. Edineţ, atribuite anterior pentru construcţia caselor de locuit.
(Raportor – Vasile Istratii)
19. Cu privire la casarea şi transmiterea unor mijloace fixe.
(Raportor – Lilia Strîmbanu)
20. Cu privire la aprobarea planurilor cadastrale.
(Raportor – Vadim Caraulan)
21. Cu privire la atribuirea sectoarelor de teren, nclusiv pentru construcţia caselor de locuit.
(Raportor – Vadim Caraulan)
22. Cu privire notificarea, modificarea şi abrogarea unor decizii.
(Raportor – A. Nistor, V. Caraulan, D. Gladiniuc)
23. Cu privire la adresarea consilierilor PCRM.
(Raportor – Alexandr Zui)
Secretarul Consiliului orăşenesc (dl. Mircea Morari) va asigura înştiinţarea şi prezenţa consilierilor la şedinţa Consiliului la data şi în localul stabilit prin prezenta dispoziţie.
Primarul oraşului Edineţ , Constantin COJOCARI